11 Ekim 2013 Cuma

Beaded bracelet - Beaded Crochet Bracelet-Plaid Pattern Bracelet- Hapishane işi bileklik

Bu bilekliğin hikayesini anlatmak istiyorum sizlere; Nazo Grup arkadaşım Uğurböceği Takı tasarımla tanışmak istedik, bir gün sözleştik ve bir mağazada buluşalım dedik, ben buluşma yerine erken gittim, dedim buralardadır başka nerde olacak :), ordan her zaman alışveriş yaptığım bijuteri dükkanına gittim, baktım iki bayan alışveriş yapıyor, birisi bana benziyor, o bana baktı ben ona baktım, dedim "siz İlknur Hocamısınız evet sizde Nazlı Hanım" diye başladık, beni bir gün evine davet etti, evine gittik kahvaltısına ortak oldum, ellerine sağlık güzel bir börek yapmıştı, oradan dedi gel ben seni dükkanıma götüreyim,
 


Ulus'daki dükkanına gittik, orada bana yaptığı takıları gösterirken kenarda bir yerde bu hapishane işini gördüm, 20 li ördüğü için teknik oturmamıştı, dedim hocam siz bunu bana verin ben bunu düzelteyim dedim, sonra bana kendi yaptığı deri bileklikleri gösterdi, ortasında murano taşı olan bu bileklikten bana hediye etti, bende bunları aldım eve gittim, aldım elime örgüyü hepsini söktüm, bu örgüden  2 tam bileklik ve artan kısmı bilekliğe yetmeyecekti, bende kolumdaki deri bilekliği görünce aklıma birden böyle bir tasarım yapmak geldi, yaptım kendisinin de izniyle bunu satışa sundum.
 


1 yorum: