14 Mart 2012 Çarşamba

Елена'nın Kolyesi - Miyuki Kolye- Çiçek kolye

 
Bu kolyemin hikayesini anlatayım size, boş kaldıkça Googlede ingilizce, ispanyolca, Japonca, Rusça çiçek yazıp fotoğraf aratırken karşıma güzel bir site çıktı, sitede gezerken o anda bir sayfa açıldı, benim anladığım bir etkinlik yapıyorlardı, ben de katılmak istedim, kendi kendime katıldım, şartlarını filan bilmiyorum ama, yaptıklarımın fotoğraflarını çekip gönderdim adım adım yapıldı çiçek, çok hoşuma gitti anlatım süperdi, ben Rusça bilmiyorum ama sadece anlatım fotoğrafları ve şemalarda bu kadar yaptım ve bu hale geldi, bugün de hem oraya siteye attım, hem de bloğuma sizler nasıl bulacaksınız bakalım. 


 


miyuki
 Onların kullandığı boncuklar sanki farklı gibi geldi bana benim yaptığım boncuklar miyukinin en minik boyu, hele şu yeşil boncuğu yaparken kaç iğne kırdım bilemezsiniz, hiç bir iğne olmadı, bu boncuğun boyutu sanki daha farklıydı, çünkü diğerlerinden kolay geçiyordu. Bir boncuktan bir kere geçseniz anlayacağım ama ne biri oooooo habire geçtim, boncuk çok patladı, birde çiçekte misina kullandım, onlar ip ile yaptılar, onların malzemeleri gibi malzemeler tabi bende yoktu, elimdeki sınırlı imkanlarla bu kadar yapabildim.


tohum boncuk İlk online öğrencilerinden oldum. Bu kolyenin ve diğer takıların yapımını    
Buradan öğrenebilirsiniz.
     
            
     

12 yorum:

  1. Kızım,sen aşmışsın artık,dünyala iletiime geçmişsin artık.ve ve ve süper olmuş canım,sanat eseri bu,başka adı yok.

    YanıtlaSil
  2. This is beautiful! Great work!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz.

      Köszönöm. Üdvözlünk.

      Welcome Thank you.

      Sil
  3. cok güzel tasarimlariniz. ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldin.

      Danke. Willkommen.

      Sil
  4. Nazlı, я рада, что Вам понравилось участвовать в нашем on-line уроке.
    У Вас получилось очень красивое колье!
    Браво!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Elena,
      Bende çok mutluyum sizlerle olmaktan.

      Здравствуйте Елена,
      Я очень рад быть с вами.

      Sil
  5. TC sınırları dar geliyor artık :)

    YanıtlaSil