29 Şubat 2012 Çarşamba

HAPİSHANE İŞİ BİLEKLİKLER

Renk renk desen desen bileklikler, çok seviyorum hapishane işi örgüyü, zevkle örüyorum, bazıları hazır şemalar, bazılarını ben çiziyorum, artırıp çoğaltıyorum.

Bileklik için 9 lu tam geliyor, öncelikle renk ayarlarını yapıyorum, şemaları önüme koyup sessiz sakin bir ortamda diziyorum, aman sakin bir ortamda dizin yoksa hata çok oluyor, hatayı düzeltmek biraz zaman alıyor.










Sevgililer günü için kalplisini bile yaptım.

Bu da nazar boncuğu sevenler için.





6 yorum:

  1. Merhaba Nazlı Hanım,
    blogunuzu ilgiyle takip ediyorum.Hapisane işinin şemaları varsa yayınlarsanız çok sevinirim.
    Yaptıklarınız çok güzel.Ellerinize sağlık...)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayfer Hanım hoşgeldiniz, çalıştığım için pek yükleme yapamıyorum, zaman buldukça yayınlamaya çalışacağım, istediğiniz desenler varsa öncelik onların olsun, özelime de mail atabilirsiniz. Sevgiler.

      Sil
  2. Tığla yapılıyor galiba,ayrıntılı anlatır mısınız? Hepsi çok güzeller bayıldım,yapması zor olmalı,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Teşekkür ederim. Evet bu bileklikler tığ ile yapılıyor, hapishane işi deniliyor. Eğer tığ işi biliyorsanız yapması çok kolay. Öğrenmek için önce kum boncukları tek renk naylon bir ipe dizin, her bir boncukla bir zincir çekip mesala 6'lı yaptıysanız, yuvarlayın bir daire yapın, sonra her boncuğun sağına girin ve bir boncuk alın ve sık iğne yapar gibi çekin, her sırada 6 boncuk olmasına dikkat edin. Sevgiler. Sorularınıza elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım.

      Sil
  3. Merhaba. Bileklikler çok güzel olmuş. Şablonları bulabileceğimiz linkleri yazabilir misiniz? Bir de hangi kursa gittiniz? Ben iki yıldır kursa gidiyorum ( İSMEK) ama böyle şeyler yapamıyorum. Sevgiler. Funda g.

    YanıtlaSil
  4. Funda Hanım merhaba, ben hiç bir kursa gitmedim, tamamen kendi kendime öğrendim, gönül verince inanın hepsi oluyor, kurs bahane, siz de eminim daha güzellerini yaparsınız. Şemaları rahatlıkla bulabileceğiniz benim uzaktan da olsa Nazife Hocamın tasarım sitesini önerebilirim, her konuda ordan da yardımcı olurum. Nazo tasarım yazın karşınıza gelir. http://www.nazodesign.com/comment/1502#comment-1502

    YanıtlaSil