28 Kasım 2012 Çarşamba

MARİFETLİ CADI'YA

 
 
 

11 yorum:

  1. Tek kelime ile harika ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray Hanım hoşgeldiniz, teşekkür ederim, bunu yaptım arkadaşlarım çok beğendi hemen sattım, gitmeden fotoğraflayım dedim.

      Sil
  2. AAAAA SÜPERSİNNNNNNNNNNN tatlım sen yaaaa,biliyormusun bende bu renklerde yeni bir kolye yaptım, akşam resmini çekip yarın yayınlıyacağım. Renk seçimimiz aynıııı inanılmazzz. Ya burcun ne Nazlıcım, hava grubumusun acaba çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. Tutturamadım desene :D :D :D aaa doğum gününde yakındır senin hımmmmm ;D
    nazo designdaki kolyelerde muhteşem bu arada,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın sayılır. :) :) O kolyeler harika, siteyi iyice gez, bak neler göreceksin.

      Sil
  4. eline sağlık canım
    bloğunu inceledim de harika şeyler yapmışsın
    hemde kursa gitmeden maşaAllah....
    benimde ilgi alanım takı tasarım
    daha çok misinalı işleri seviyorum bende...
    epeyce yapıp sattım
    yabancı bloglardaki fiyatları görünce bayağı bir bedavaya gidiyor bizim ülkede ama olsun ne yapalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Malesef öyle, bizim ülkemizde emeğe değer verilmiyor, malzeme pahalı ama emek ucuz.

      Sil
  5. ellerinize sağlık herbiri birbirinden hos olmuslar arada teknik anlatırsanız sevinirim.bu arada bende beklerim.zerrininpenceresinden.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerrin Hanım hoşgeldiniz, teknik anlatacağım inşaallah fırsat bulabilirsem, çalıştığım için zor oluyor.

      Sil
  6. canım ya mail attım demişsin ama gelmedi

    YanıtlaSil