4 Ocak 2012 Çarşamba

SEHER YELİ

     Merhaba, dün akşam tamamladığım ama henüz bir isim bulamadığım kolyemi sizlerle paylaşmak istiyorum.

      Kolyemi yine nazo örgü tekniği ile yaptım, gerçekten çok zevkli bir teknik, her ne kadar İstanbul'da olmasamda beni sanal öğrencisi olarak kabul eden, yaptığım çalışmalarda benden yardımını hiç esirgemeyen bu  tekniğin sahibi Öğretmenim Nazife ARPACI'ya çok teşekkür ediyorum. Çalışmalarımın hemen hemen tamamını sitesinde yayınladı, ama sitede fotoğrafların net olmadığı ile ilgili çok yorumlar aldım, arkadaşlarımın ısrarıyla bu bloğu açtım,  yaptığım çalışmalarımı bloğumda sizlerle paylaşmak istedim, iyi seyirler.


    Yaptığım çalışmalarla ilgili sorularınız olursa her zaman beklerim. Elimden geldiğince dilim döndüğünce anlatmaya çalışırım. Şimdi gelelim son çalışmama sizce nasıl?  







      



       Kapama kısmını Nazo Kubbe yaparak tamamladım. Bu tekniğide bir fotoğrafı büyüterek çözdüm, azmin elinden hiç bir şey kurtulamaz.




     

8 yorum:

  1. Nazlı'cığım yine kolyen çok güzel olmuş,emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ipekciğim.

    YanıtlaSil
  3. ÖRGÜKOLİK11 Ocak 2012 07:49

    nazlım süper bişey bu.çokta zor sanırım.maşallah.allah nazarlardan korusun seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenaycığım, teşekkür ederim, evet zor bir çalışma, ama zevkle yaptım, yakında nasıl yaptığımla ilgili ayrılar koymayıda düşünüyorum, sevgiler.

      Sil
  4. Nazlı,hadi yeni modeller görmek istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, yeni modellerimi gireceğim, yavaş yavaş :)

      Sil
  5. nazlıcım harikasın yine, süper şeyler yapıyorsun...blogunda süper, takibe aldım canısı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sercanım canım teşekkür ederim, minik Eylülümüzü öpüyorum :)

      Sil