22 Ocak 2012 Pazar

MOR SALKIM



        

      Az önce bitirdiğim Mor Salkımım. Benim için  değişik bir deneme oldu. Tığ ile ördüm bakalım devamında hangi renkleri gelecek. Mor Salkımı Sevgili Kimya ERDOĞAN'ın izniyle onun kolyesinden esinlenerek yaptım.   Kimya Ablam bizim malzemecimiz, malzemelerimizi onun mağazasından temin ediyoruz,  sağolsun o da bizden yardımlarını hiç esirgemiyor. Kimya Ablama çok teşekkürler. Kimya Ablamızın bijuteri mağazası Ankara'nın tarihi Suluhan çarşısında, kendisine ismini söylediğinizde kolaylıkla ulaşabilirsiniz.


      Kolyenin birebir aynısını yapmadım tabi ki, kendimden bir kaç bir şeyler ekledim.  Umarım sizlerde beğenirsiniz.

1 yorum:

  1. vavvvv Nazlı Sayfalar huzurlarınızda efendim.
    sonunda kendi sayfana bakabilmişsin.ben anlamam kendine ne yaparsan bana da yapacaksın.öptüm.

    YanıtlaSil