23 Ekim 2012 Salı

KELEBEK




11 yorum:

  1. Hello:-)
    Fantastic necklace!
    Beautiful colors-very decorative one and should be worn on special ocassions.Have You counted,how many Swarowski bicones You have used here? :-)
    Warm Greetings from rainy Sweden-Halinka-

    YanıtlaSil
  2. Hello Halinka,

    I used Swarovski crystal.

    Jade natural stone.

    Nice to meet you. :)

    YanıtlaSil
  3. Beatiful necklace. Just wonderful. Happy to find your fabulous blog. Greetings

    YanıtlaSil
  4. Ah nazlım ahhh, şu nazo modeline taktım bu aralar onu bir öğrensem dünyalar benim olacak, becerebilirmiyim bilmiyorum ama senin bu kolyede tek kelimeyle MUHTEŞEM şekercim.Bu arada mail adresine mesaj yolladım, umarım en kısa zamanda görüşürüz sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazo örgüyü öğretirim sanai öğrenirsin biraz vaktini alır ama, videolarını göndereyim sana, Nazife Hocam çok güzel anlatıyor, girip bakabilirsin, orda da benim takılarım var bak bakalım neler göreceksin.
      http://www.nazodesign.com/content/nazo-weaving-technique-nazo-%C3%B6rg%C3%BC-tekni%C4%9Fi

      Sil
  5. kızım harika olmuş,ne güzel bir model,bayılanlar arasına ben de katıldım...çok güzelmiş ...şı Marifetli cadıya diye yazdığın da çok güzel,sevdiğim renklerden ...süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kankam benim bayılma bayılma :) :) Marifetli Cadının bloğunu gezmeni tavsiye ederim tam sana göre :) :)

      Sil
    2. gezdim,gördüm,ordada bayıldım,ne olacak şimdi...bende iki çarpı yapıyorum da bir şey sanıyorum..

      Sil
  6. bunun örülüşünü anlatabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazo Örgü Tekniğine "http://www.nazodesign.com/content/nazo-weaving-technique-nazo-%C3%B6rg%C3%BC-tekni%C4%9Fi" buradan bakabilirsiniz.

      Sil