27 Ekim 2013 Pazar

Sagittarius horoscope, Beaded Bracelet, Blue Cord Bracelet, Adjustable Cord, Summer Bracelet, Horoscope Bracelet,


YAY BURCU

Genel Özellikleri : Yay burcu insanları neşeli, ilgi çekici ve neşeli olurlar. Bu burcun insanları bir şeyin sonucunu siz daha o şeyi görmeden görebilirler, çünkü zekaları bir yay gibi gerilim halindedir. Her zaman hedefleri ve idealleri vardır. Bu idealleri gerçekleştirme konusunda bir okun yaydan fırlaması gibi direkt ve hızlı hareket ederler. Çabuk arkadaşlık kurarlar ve dostlarına sadıktırlar.            


              Çok doğal bir çekicilikleri vardır. Çevrelerindeki insanları kısa sürede kendilerine bağlarlar. Genelde bu burcun insanları fazla romantik değildirler. Kolay kolay sevemezler fakat sevdikleri zaman da çok tutkulu severler ve bağlanırlar. İlişkilerinde çok sadıktırlar. Bu burcun insanları sonderece titizdirler. İş hayatında başarılıdırlar, çünkü çok çalışkandırlar. Bu çalışkanlıkları ile kısa sürede göze girerler ve yükselirler. Yay burcu insanın en olumsuz özelliği sivri dili ve patavatsız davranışlarıdır. 

     Burç bilekliklerin hepsini tamamladım, değişik bir çalışma yaptım. Şemayı fotoğrafı büyütüp alabilirsiniz.


2 yorum:

  1. merhaba
    canım ne kadar güzel şeyler yapmışsın bayıldım hemen face de paylaşıyorum blogun ve seni izlemeye alıyorum senide beklerim bloguma bol siparişler olsun

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nilgüncüğüm, hoşgeldin her zaman bekliyorum.

    YanıtlaSil