25 Mayıs 2012 Cuma

LALE ZAMANI-Nazo Örgü-Turkuaz kolye- Necklace-

kolye Daha önce bahsetmiştim bir Rus Forumuna üye olduğumu, çevirileri yapa yapa forumda yarışma düzenlediklerini anladım, bana yarışmaya katılmam için davet geldi, ben de seve seve katılabileceğimi söyledim, ne yapabilirim diye düşündüm.
 
 
nazo örgü kolyeTürkuaz taşlarıyla  (Türk Taşı) Ters laleyi çalışmak istedim, ortaya bu güzellik çıktı, yarışma sonucumu, katılmak benim için büyük bir zevkti, onların takılarına baktım, çok profesyoneldi, hiç bir kurs görmeden kendi kendine öğrenen biri için, benim kolyem de bana göre tam profesyonel. :) :)



          

17 yorum:

  1. Hi:
    Fantastic complete set.Incredible colors-beautiful turquoise cabochons-ideal bezel.
    Warm Greetings-Halinka-

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Thanks. Bebi.

      Takı yarışması içindi.

      Jewelry was for competition.

      Sil
  4. Çok güzel ,çok beğendim,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. canım arkadaşım,
    dediğin gibi önemli olan katılmak,bizi orada temsil etmek.Bu ülkene verdiğin değerdir,çünkü çok özendin,kendin için değil,bir Türk ü tanısınlar diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  6. This set is really beautiful, great idea with the motif of tulips! Precise work! Congratulations!

    YanıtlaSil
  7. Beautiful necklace, super design. I like it very much.
    Congratulations
    Greetings
    Susan

    YanıtlaSil
  8. Diese wertvolle handarbeit von ihnen mit Türkissteine ist ein sehr schönes, gelungenes wunderbares schmuckstück. Vor allem haben sie ihm mit allen details
    liebevoll die charakteristik ihres landes der Türkei gegeben.
    weiterhin viel erfolg!
    Freundliche Grüsse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vielen dank für ihre lobenswerte worte, man macht was man kann

      Sil