23 Kasım 2013 Cumartesi

Miyuki Flower-Christmas-Gift-Necklace-Flower- Christmas-Autumn

Hoşgeldiniz, sizlere yaklaşık bir sene düşündüğüm bir türlü ne yapacağıma karar veremedim kolyemi sunmak istiyorum. Sevgili Öğretmenim Şeyda Erdamar'ın bana yardımlarıyla bu kolyeyi tasarladım.








Kolyeyi miyuki 15/0, ve delica 11/0 larla yaptım, üzerinde çok çalıştım, zevkli ama bir o kadar zor.

Miyuki boncuklarla çalışmayı çok seviyorum, miyukilerle tanışmadan önce hep kum boncuklarla çalışmalar yaptı,  bu tanışma beni buralara kadar getirdi, şimdi kum boncuklar bana kızıyorlar :) 

Kolyemin önce yapraklarını ve çiçeklerini yaptım, en zor kısmı kordon ve dikmek beni baya oyaladı, sonunda güzel oldu ama :) :)




2 yorum:

  1. Wonderful Autumn necklace.Fantastic,floral design,in fabulous colors,incredibly nice bead work.
    Warm Greetings
    -Halinka-

    YanıtlaSil