28 Aralık 2011 Çarşamba

HOŞGELDİNİZ

        Merhabalar, hoşgeldiniz, sizlerle bloğumda yaptığım takı ve tasarımlarımı paylaşmak istiyorum.

       Şimdiye kadar, hiç bir kursa gitmedim, hep kendi çabalarımla internetten modeller bularak nasıl yapıldıklarını araştırarak elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım umarım sizlerde beğenirsiniz.


      Nazo örgü tekniği ile yaptığım ilk kolyem. Tekniği ilk uyguladığımda çok zorlandım, bu benim ilk göz ağrım, benim için değeri çok büyük.













8 yorum:

  1. Tebrikler hayırlı olsun iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
  2. Sayın Saim Bey, hoşgeldiniz, ilk misafirim olduğunuz için teşekkür ederim. Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Nazlı Hanım Sayfanız hayırlı olsun.El işleriniz çok güzeller.Yeni senenin başarılı ve sağlıklı
    geçmesini dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Yener Bey, hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  5. nazlım çok güzel takıların.hepside ayrı emek isteyen modeller.allah yolunu açık etsin tatlım.

    YanıtlaSil
  6. Şenaycığım çok teşekkür ederim. Hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel çeşitler,ellerinize sağlık.selamlar.

    YanıtlaSil