12 Ocak 2014 Pazar

Emek Pinari - Bead Crochet Necklace - Burberry Beaded Necklace - Hapishane İşi Kolye

Zevkle yaptığım hapishane işlerimden bir kolye daha çıkıverdi ortaya, hiç aklımda yoktu Burberry kolye yapmak, sanal ortamda tanıştığım arkadaşım Aylin, Burberry bileklik yapmak istediğini söyledi, ben de sana şemasını çizeriz derken kendime de bunu çiziverdim. Zevkle ördüm, dizerken sıkıntılarla karşılaştım biraz beni uğraştırdı, ama sonuç muhteşem.  :)
      
 



 A crocheted rope necklace made of seed beads (bright) size 11/0 with 15 stitches per round. This Bead Crochet Necklace is made of Japanese seed beads of superior quality beads.
 Packaged in a beautiful gift box, perfect to give as a present to someone special or to yourself.  Necklace Length : 17.7 inches ( 45 cm)

 
            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder