22 Eylül 2012 Cumartesi

YILDIZ


5 yorum:

  1. Çok güzel bir tasarım, bende sizin gibi kursa gitmeden, merakla takı tasarlamaya başladım, ama uzun zamandır hiçbir şey yapmıyorum, çok özendim bunları görünce ve hemen sizi takibe aldım, bende beklerim bloguma, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Tabiki ziyaretinize gelirim.

      Sil
  2. Ne kadar çok ortak yönümüz var, bende 70 doğumluyum,Ankaralıyım ve memurum. Takı yapmaya ben kulak çınlamalarımı unutmak için başladım, netten bulabildiğim kadarıyla öğrendim hep ama siz harikalar yaratıyorsunuz arkadaşım. Bu aralar bıraktım takıları ama sizi görünce takı yapasım depreşti yine :D Yapmıyorum nedenmi, çevremdeki insanlar artık takı tamircisi olarak görmeye başladı ve piyasadan bile aldıkları takıların tamirini yaptırmaya gelmelerinden bunaldım usandım, biliyormusun. Uzun zamandır yapmıyorum, özlemişim....
    Umarım bir gün bir yerlerde buluşmak üzere ;D

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Marifetli, sizi hiç bir şey yıldırmasın, ne ile mutlu oluyorsanız onu yapmaya devam edin, sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  4. NAZLIIII blogumda senden bahsettim, takıların o kadar güzel ki bende bir şeyler deneyim dedim, iyiki varsın tatlım, beni cesaretlendirdin sağolasın, öpüyorum...

    YanıtlaSil