2 Nisan 2012 Pazartesi

TİMSAH GÖZLERİ

Kolye taşları gerçek timsah gözlerini andırıyor, bu kolyeden 6 takım yaptım, biri kendime kaldı geri kalan kısmını hediye ettim.























Takım yaptım, takım olmadan olmazdı, çift misina ile örüyorsunuz, ben iki iğne taktım uç kısmıyla başladım, dörtleyerek gidiyorsunuz, taş kısımlarına geldiğinizde büyük kristaller kullanıyorsunuz, aralarına birer kum boncuk koyup, altı kristali kapatıyorsunuz, sonra yeşil taşın içinden geçip üst kısımları yapıyorsunuz, şemasını bir ara paylaşırım sizlerle. Sevgiyle kalın.





13 yorum:

  1. Çok zarif ve emekli çalışmalar. Yapan ellere, gözlere sağlık. Sağlıklı ve keyifli günlerde kullanılsınlar:)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten harika,görür görmez Elizabet Taylor geldi aklıma,gençlik halini düşün,boynunda bu kolye..mükemmel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ben de çok beğeniyorum bu takımı 6 tane yapmıştım 2 sene önce 5 kişiye hediye gitti biri bende kaldı. (Nazlı Taylor'da) :)

      Sil
    2. yani,ne farkın var,saçları doğala bırak...gözler aynı..

      Sil
    3. Sen varya sen :) :)

      Sil
  3. Beautiful style, and beautiful colors! I'm loveing it! *.*

    YanıtlaSil
  4. Un trabajo precioso!!!!Los colores son muy bonitos!!!!
    felicidades y un saludo.

    YanıtlaSil
  5. bayıldım buna ben :)

    anlatımı var mı ??? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz.
      Anlatımı malesef yok, sultan yüzüğü yapmasını biliyorsanız modele bakıp çıkarmanız kolay olur.

      Sil