16 Aralık 2012 Pazar

BİLEKLİKLER :)







10 yorum:

  1. bilekte nasıl duruyor merak ediyoruz acaba yayınlayabilir misiniz..

    YanıtlaSil
  2. ooooo şekercim döktürmüşsün döktürmüş, ellerine sağlık, bende bir tane bileklik yapacaksın zannediyorum 11 i bir yerde olmuş bunlar tatlım ;D öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadım benim :) :) hangi bir Nazo birle yetinirmi :) :) gel işyerime yakinen gör bunları bekliyorum canım.

      Sil
  3. Çalışmalarınız çok güzel,hayran oldum :)

    YanıtlaSil
  4. huuu huuu komşuuuu, sesin soluğun çıkmıyor nerelerdesin, neler yapıyorsun bakimmmm ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim komşum :) bu ara çok yoğunum tam geleceğim dermişim :) :)

      Sil
    2. ah merakla bekliyorum seni kimbilir nelerle döneceksin, bu sefer kesin basacam işyerinde seni :D

      Sil